Wednesday, December 20, 2006

This is what happens after the nth time I had to go to the mall to do some shopping...

HAHAHAHAHA! Hobbit is done with her Christmas shopping!

*flops down dead*

Now all Hobbit needs to do is wrap the gifts, put them under the tree, and...and...and...

Oh dear. Hobbit wants to sleep now.

-----

Currently obssessed with this song. It's from the new album of Sugarfree, Tala-Arawan, and there's the romantic in me that wants someone speshyal to sing this to me.

But then, of course, I have to find that someone speshyal first, right? Or he has to find me. Or we can run around in metaphorical circles like imaginary chickens and, by fate or circumstance, knock our foreheads into each other. ^_^


"Ikaw Pala"
Sugarfree

Kung saan-saan na napadpad
Naglakad, lumangoy, at lumipad
Tuwing akala ko, pag-ibig ay tunay na
Hindi pala,
hindi pala.

Nung hindi na nakatingin atsaka ka dumating
Nandiyan ka lamang pala
Di ka lang nagsasalita

Ikaw pala, aking hinahanap
Bahaghari sa likod ng ulap
Ikaw ang hulog na langit sa puso kong napunit
Dahil sa dramang paulit-ulit
Kanina ka pa ba nariyan?

(Ikaw pala) Ang aking hinahanap-hanap
(Ikaw pala) Awit na di matanggal sa aking isipan
Di na mahalaga kung saan ako dalhin ng hangin
Basta't nandito ka sa 'king piling.

Nung hindi na nakatingin atsaka ka dumating
Nandiyan ka lamang pala
Di ka lang nagsasalita

Ikaw pala, aking hinahanap
Bahaghari sa likod ng ulap
Ikaw ang hulog na langit sa puso kong napunit
Dahil sa dramang paulit-ulit
Kanina ka pa ba?
Ikaw pala

No comments:

Post a Comment

This is a comment box. It is for comments. Please do not leave your Giant Squid of Anger here.